1.    DEFINIȚII ȘI TERMENI

Artim Group – este denumirea comercială a ARTIM SELECT GROUP SRL, persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Orșova, strada Avram Iancu, nr. 6, C.U.I. RO46842597.

Site – domeniul www.mobilasignal.ro și subdomeniile acestuia.

Vânzător – ARTIM SELECT GROUP SRL, C.U.I. RO46842597, cu capital social în valoare de 200 lei  și cu sediul în Orșova, strada Avram Iancu, nr. 6, județul Mehedinți.

Cumpărător – persoană fizică/persoană juridică sau orice entitate juridică care își creează un cont în site și efectuează o comandă prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Artim Group.

Utilizator – orice persoană fizică/juridică înregistrată pe  site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, și-a exprimat acordul și a luat la cunoștință clauzele specifice din secțiunea Termeni și Condiții.

Cont – secțiunea din site care necesită o adresă de e-mail și o parolă ce permite cumpărătorului plasarea comenzii și conține informații precum adresa de livrare și comenzile efectuate anterior.

Comandă – document electronic care intervine ca formă de comunicare între vânzător și cumpărător prin intermediul căruia clientul își expune intenția de a achiziționa bunuri sau servicii de pe site.

Bunuri și servicii – ca urmare a contractului încheiat vânzătorul îi va furniza cumpărătorului orice produs sau servici disponibil pe site, inclusiv documentele și serviciile menționate în comandă.

Specificații – totalitatea descrierilor și a specificațiilor produselor și serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.

Conținut – definește datele, descrierile, informațiile prezentate pe site sau conținutul e-mail-urilor trimise de cumpărători către vânzător, toate informațiile comunicate prin orice canal de comunicare de către vânzător sau cumpărător.

Comentariu – evaluarea scrisă de cumpărător  în baza unei comenzi efectuate pe site, referitor la calitatea și concordanța produselor / serviciilor.

 

Contract – acordul încheiat la distanță între vânzător și cumpărător, fără a fi necesară prezența fizică simultană a părților.

Campanie – perioada delimitată de timp, stabilită de către vânzător pentru un anumit număr de bunuri și produse limitate sau nu, expuse în scop comercial.

Newsletter – mijloc de informare periodică realizată prin intermediul poștei electronice asupra bunurilor și serviciilor, a promoțiilor și campaniilor desfășurate de vânzător într-o perioadă.

Curier – persoana de drept public / privat care desfășoară activități de curierat conform legii.

Document – prezentele Termene și Condiții.

 

2. CONDITII GENERALE

Plasarea unei comenzi pe www.mobilasignal.ro  implică acceptarea termenilor și condițiilor stabilite în prezentul document. Informațiile furnizate sunt utilizate exclusiv în scopul efectuării comenzilor, respectând legislația în vigoare privind protecția datelor. Prețurile afișate includ TVA și pot suferi modificări fără notificare prealabilă. Comenzile pentru bunuri personalizate sau pe comandă nu sunt returnabile.

ARTIM SELECT GROUP SRL își rezervă dreptul de a anula comenzile incomplete sau cu informații lipsă și de a refuza comenzile cu erori de preț sau informații. Modificările în ceea ce privește discount-urile și promoțiile pot interveni fără notificare prealabilă.

Termenele de livrare pot fi afectate de factori externi, iar produsele sunt furnizate însoțite de factură și certificat de garanție. Comportamentul inadecvat al clienților poate duce la refuzul colaborării.

ARTIM SELECT GROUP SRL își rezervă dreptul de a modifica conținutul și structura site-ului fără notificare prealabilă. Website-ul utilizează cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor. Livrarea produselor se face doar pe baza comenzilor online, iar disponibilitatea acestora este confirmată în funcție de stoc.

3. POLITICA DE VANZARE ONLINE

Accesul in vederea efectuarii unei Comenzi ii este permis oricarui Client/Cumparator.

Pentru motive justificate ARTIM SELECT GROUP SRL isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel ARTIM SELECT GROUP SRL. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al societatii pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

TOATE COMENZILE SUNT CONFIRMATE TELEFONIC( SUNT PASTRATE INFORMATIILE DESPRE ZIUA, ORA SI MINUTULUI IN CARE A FOST CONFIRMATA COMANDA) SAU SCRIS PRIN INTERMEDIUL ADRESEI DE MAIL : office@mobilasignal.ro

Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

  • culorile Bunurilor, astfel cum sunt prezentate pe Website, pot fi diferite în realitate, pentru că depind de mai mulţi factori, inclusiv, dar fără a se limita la, setările monitorului dumneavoastră;
  • dimensiunile şi forma Bunurilor pot fi diferite în realitate faţă de modul în care apar pe Website, de aceea, vă rugăm să aveți în vedere că este responsabilitatea dumneavoastră să verificați ca dimensiunea reală a fiecărui Produs să corespundă scopului pentru care ați achiziționat respectivul Bun;
  • fotografiile şi imaginile de pe Website au doar rol ilustrativ/orientativ. Pentru o descriere exactă a Bunului şi a detaliilor incluse, trebuie să citiți cu atenție descrierea corespunzătoare a Bunului.

4. DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi electronice prin intermediul magazinului : mobilasignal.ro sau la adresa de mail : office@mobilasignal.ro, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic, chat sau e-mail).

Comanda este alcatuita astfel:

Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice;

Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul);

Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica din partea Cumparatorului o acceptare completa a termenilor si conditiilor comenzii si a POLITICII DE RETUR.  Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala sau electronica din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea Cumparatorului.

Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic, electronic sau verbal. Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis. 

Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda  va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii si a facturii.

FACTURILE SE TRANSMIT EXCLUSIV IN MOMENTUL LIVRARII PRODUSELOR PRIN MAIL : office@mobilasignal.ro, LA ADRESA DE MAIL SPECIFICATA IN COMANDA. DACA SE DORESTE O ALTA METODA DE TRANSMITERE A ACESTEIA, VA RUGAM SA NE COMUNICATI ACEST LUCRU LA : office@mobilasignal.ro

5. COMANDA

Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun este disponibil pentru achizitie,  in masura in care exista stoc disponibil pentru acesta. Adaugarea unui Bun in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului.

Nu toate produsele sunt disponibile sau vandabile, fiind scoase din fabricatie sau alt motiv de catre producator si va fii anuntat acest lucru in momentul confirmarii comenzii.

Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 15 zile calenderistice de la data Primirii coletului retur.

Termenele de livrare pot fi modificate unilateral de către Vânzător în cazul în care acestea sunt afectate de întârzieri ale transportului datorate unor situații mai presus de puterea de control a Vânzătorului, de decizii ale producătorilor ori de intervenția autoritatilor. Termenele de livrare sunt comunicate individual la fiecare solicitare de comanda. Cu toate acestea, termenele de livrare pot fi modificate unilateral de către Vânzător în cazul în care acestea sunt afectate de întârzieri ale transportului datorate unor situații mai presus de puterea de control a Vânzătorului, de decizii ale producătorilor ori de intervenția unor autorități în procesul de transport /verificare /taxare /livrare.
În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a amânării de către Cumpărător a termenului de livrare stabilit, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului.

6.  DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA

Site-ul www.mobilasignal.ro , inclusiv textele, imaginile, grafica web, scripturile și alte materiale, sunt proprietatea ARTIM SELECT GROUP SRL și sunt protejate de legile drepturilor de autor și ale proprietății intelectuale. Clientului/Cumpărătorului nu i se permite să copieze, distribuie, publice sau modifice conținutul fără acordul scris al ARTIM SELECT GROUP SRL. Orice conținut transmis sau obținut de Client nu implică obligații contractuale din partea site-ului www.mobilasignal.ro . Utilizarea conținutului în alte scopuri decât cele permise este interzisă. ARTIM SELECT GROUP SRL respectă drepturile de proprietate intelectuală ale altora și solicită notificarea în cazul în care există încălcări potențiale. Pentru astfel de notificări, contactați office@mobilasignal.ro

7. POLITICA DE CONFIDENTIALITATE SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL


ARTIM SELECT GROUP SRL certifica faptul ca respecta drepturile dumneavoastra conferite de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date si de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

Care sunt datele cu caracter personal?
Orice informatie prin care o persoana fizica devine identificabila, cum ar fi: un nume, un numar de identificare, date de localizare, un identificator online, unul sau mai multe elemente specifice identitatii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale etc.

Ce inseamna prelucrarea de date cu caracter personal?
Orice operatiune sau set de operatiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi: colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvaluirea prin transmitere (inclusiv catre terti), diseminare sau punere la dispozitie in orice alt mod, alaturarea/alinierea ori combinarea, blocarea/restrictionarea, stergerea sau distrugerea

Care sunt riscurile generate de o prelucrare necorespunzatoare si neconforma cu prevederile legale nationale si europene
Riscul la care Regulamentul (UE) 2016/679 si Legea nr. 677/2000,  cu modificările şi completările ulterioare se refera este definit astfel:
,,Riscul [..] poate fi rezultatul unei prelucrări a datelor cu caracter personal care ar putea genera prejudicii de natură fizică, materială sau morală, în special în cazurile în care: prelucrarea poate conduce la discriminare, furt sau fraudă a identității, pierdere financiară, compromiterea reputației, pierderea confidențialității datelor cu caracter personal protejate prin secret profesional, inversarea neautorizată a pseudonimizării sau la orice alt dezavantaj semnificativ de natură economică sau socială ( Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date)

Ce masuri de colectare si de prelucrare in conditii de siguranta a datelor dumneavoastra personale a luat societatea noastra?
Va asiguram in acelasi timp ca societatea noastra administreaza in conditii de siguranta şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana., cu obiectivul de a elimina riscurile care vizeaza siguranta datelor dumneavoastre personale.
ARTIM SELECT GROUP SRL garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic, sunt protejate bazele de date inclusiv prin criptare electronica, au fost incheiate protocoale de colaborare cu societatile informatice care gestioneaza pagina noastra de web, s-au prevazut specificatii de securizare a datelor in contractele de colaborare precum si in procedurile interne si exista prevederi de confidentialitate in contractele angajatilor nostri.

Care sunt scopurile colectarii si prelucrarii datelor cu caracter personal?
Scopurile colectarii datelor cu caracter personal sunt: reclama, marketing si publicitate precum si servicii de comunicatii electronice. Este necesar sa furnizati datele, acestea fiind necesare deasemenea pentru comunicarile comerciale, livrarea produselor si emiterea documentelor fiscale.

Cine mai poate prelucra date cu caracter personal in numele nostru?
SC ARTIM SELECT GROUP SRL poate imputernici firmele de curierat sa prelucreze astfel de date pentru livrarea produselor . In acest proces de colectare si prelucrare a datelor cu caracter personal mai sunt implicate si angajatii nostri.

Informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.
 

Cat timp se pastreaza datele?
Mentionam ca societatea noastra pastreaza datele atata timp cat prevede cerinta legala referitoare la documentele contabile, nu le arhiveaza, nu le foloseste in scopuri publicitare fara acordul dumneavoastra expres. De asemenea datele dumneavoastra sunt pastrate pe toata perioada de garantie a produsului achizitionat.

Care sunt drepturile persoanelor ale caror date se colecteaza si prelucreaza?
Dreptul la informare – puteti solicita informatii privind activitatile de prelucrare a datelor dmneavoastra personale;
Dreptul la stergerea datelor ("dreptul de a fi uitat") – puteti obtine stergerea datelor, in cazul in care prelucrarea acestora nu a fost legala sau in alte cazuri prevazute de lege;
Dreptul la restrictionarea prelucrarii - puteti solicita restrictionarea prelucrarii in cazul in care contesti exactitatea datelor, precum si in alte cazuri prevazute de lege;
Dreptul de opozitie – puteti sa va opuneti, in special, prelucrarilor de date care se intemeiaza pe interesul nostru legitim;
Dreptul la rectificare – puteti rectifica datele personale inexacte sau le puteti completa;
Dreptul la portabilitatea datelor - puteti primi, in anumite conditii, datele personale pe care ni le-ati furnizat, intr-un format care poate fi citit automat sau poti solicita ca respectivele date sa fie transmise altui operator;
Dreptul de a depune plangere - puteti depune plangere fata de modalitatea de prelucrare a datelor personale la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal;
Dreptul de retragere a consimtamantului – in cazurile in care prelucrarea se intemeiaza pe consimtamantul dumneavoastra, il puteti retrage oricand. Retragerea consimtamantului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuata anterior retragerii ramanand in continuare valabila;
Drepturi suplimentare aferente deciziilor automate: puteti cere si obtine interventia umana cu privire la respectiva prelucrare, va puteti exprima propriul punct de vedere cu privire la aceasta si puteti contesta decizia

Orice utilizator care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul www.mobilasignal.ro  poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date.
Pentru informare, suport, reclamatii si sesizari Vanzatorul poate fi contactat la adresa office@mobilasignal.ro Informatiile de orice natura furnizate de catre VANZATOR CUMPARATORULUI, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris al Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentialitate din partea celui care le primeste. Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

Pentru simplificare este necesar sa stiti ca puteti verifica  oricand acordul care exista pentru prelucrarea datelor personale solicitand acest lucru cu o cerere scrisa sau un mesaj electronic, la datele noastre de contact si/sau sa solicitati si intreruperea prelucrarii lor:
ARTIM SELECT GROUP SRL
Cod unic de inregistrare: RO46842597
Adresa: Str. Avram Iancu Nr. 6 Loc. Orsova Jud. Mehedinti
E-mail: office@mobilasignal.ro

8. DREPTURILE SI OBLIGATIILE VANZATORULUI 

Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in comanda si va livra bunurile si serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile cumparatorului;

Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului au caracter informativ si pot fi modificate de catre vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete, insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cat mai relevant, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat. Imaginile produselor de asemenea au caracter informativ si pot exista diferente intre acestea si produs;

Comunicarea cu magazinul - se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea "Contact". Vor fi excluse din site sau  ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

ARTIM SELECT GROUP SRL poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale (alegerea companiei care va efectua livrarea).

9. TRANSFERUL PROPRIETATII

Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferata la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul mobilasignal.ro

Clientul are obligatia ca la primirea produsului sa verifice ambalajul sa nu fie rupt, sa nu prezinte urme de zgarieturi, lovituri si poate refuza acel produs in cazul in care prezinta urme de manipulare defectuoasa si sa incheie un proces verbal cu repezentantul firmei de curierat.

Odata cu livrarea produselor se va transmite prin intermediul: office@mobilasignal.ro, toate informatiile despre livrare, firma de curierat, AWB, nr. de telefon de contact, factura, etc.

10. LIVRAREA BUNURILOR

Modalitatea si conditiile de livrare difera in functie de valoarea totala a comenzii. In general, comenzile sunt livrate in termen de 48 ore -  90 de zile lucratoare, cu excepția cazului în care ați convenit asupra unei alte date. Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. ARTIM SELECT GROUP SRL nu poate garanta prezenta in stoc a tuturor produselor prezentate.

ARTIM SELECT GROUP SRL isi rezerva dreptul ca, in cazul in care furnizorii produselor solicita acest lucru, sa solicite plata in avans a unei parti a valorii produselor.

Plata in avans se poate realiza prin dispozitie de transfer sau ordin de plata, in baza unei facturi proforme iar dovada platii trebuie trimisa catre ARTIM SELECT GROUP SRL la adresa de e-mail.: office@mobilasignal.ro. Aceste comenzi vor incepe a fi procesate numai dupa incasarea avansului.

Daca suma achitata in avans este mai mica decat valoarea produselor comandate, clientul va trebui sa achite diferenta in momentul livrarii.

Pentru aceasta ultima situatie, ca si pentru plata la livrare, produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar nu se va efectua livrarea.

Pentru produse a caror contravaloarea se achita prin ordin de plata sau virament bancar, termenul de livrare se masoara incepand cu momentul in care suma platita de dumneavoastra a ajuns in contul ARTIM SELECT GROUP SRL.

Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat sau flota proprie, pana in fata casei sau a blocului catre Cumparator sau Depozit conform optiunii Clientului.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

Costul standard al livrarii este de 75 Ron .

Prin livrare oriunde in Romania se va intelege orice adresa unde pot ajunge serviciile de curierat, acesta neputand organiza livrari in localitatile din Delta Dunarii, clientii din aceste localitati vor ridica produsul de la sediul curierului din Tulcea.

Locul livrarii este cel mai apropiat loc de adresa de livrare specificata de client unde se poate ajunge cu un mijloc de transport auto. Livrarea se va considera efectuata langa masina de livrare, responsabilitatea transportului de la masina in locuinta revenindu-i Cumparatorului. Livratorul nu poate asigura transportul pana in locuinta, rolul lui este de a ajuta la descarcarea produsului din mijlocul de transport, fara a face vreo alta activitate de livrare manuala. Clientul este singurul responsabil de manevrarea produsului de la mijlocul de transport al livratorului pana la locul unde vrea sa duca produsul din comanda cat si la masina celui care ridica produsul in cazul Returului, cand vanzatorul ii faciliteaza colaborarea cu un tert profesionist.

 

In cazul in care aveti in comanda produse fragile, piese de mobilier sau articole de dimensiuni mari ce necesita o atentie sporita la manipulare, ARTIM SELECT GROUP SRL va asigura transport special pentru livrarea acestora, excluzand pentru siguranta produselor firmele de curierat. In acest caz, transportul special va fi organizat doar dupa plata in avans a intregii comenzi. Intervalul in care se va face aceasta livrare poate varia intre 5-6 ore si 4-6 zile lucratoare, in functie de disponibilitatea pe piata nationala a transportatorilor privati cu care colaboram.

La livrarea coletului, documentul care confirmă executarea corespunzătoare a livrării trebuie să fie semnat de către Cumpărător. Prin aceasta nu va fi afectat în nici un fel dreptul legal al Cumpărătorului de a notifica ulterior vanzatorul în cazul în care constată un defect sau orice altă lipsă de conformitate a Bunurilor. Refuzul de semnare a documentului de livrare reprezintă refuzul de acceptare a Bunurilor.
3.2.4. Înainte de recepționarea Bunurilor de la transportator, Cumpărătorul are obligația de a verifica dacă ambalajul este intact și de a notifica imediat transportatorul în legătură cu orice defecte.
3.2.5. În cazul în care ambalajul nu este intact, Vânzătorul recomandă Cumpărătorului să refuze recepția Bunurilor de la transportator și să transmită un email de informare a Vânzătoului la adresa de email office@mobilasignal.ro. Prin semnarea de primire, Cumpărătorul confirmă că ambalajul Bunurilor este intact.
3.2.6. Orice reclamații privind defectele mecanice ale Bunurilor, livrarea de alte bunuri decât cele comandate etc., care nu au fost semnalate la recepția bunurilor de la transportator, vor fi semnalate de Cumpărător imediat după identificarea lor, dar nu mai târziu de 3 zile de la recepția Bunurilor. 

 

In cazul in care Cumparatorul constata ca produsul are ambalajul deteriorat in asa fel incat exista probabilitatea sa fie afectat si continutul, acesta va anunta Vanzatorul si vor stabili impreuna daca poate prelua comanda livrata chiar daca ambalajul este deteriorat, Vanzatorul putand sa isi asume inlocuirea/repararea cu de la sine vointa, cu conditia sa accepte asta iar Clientul sa parcurga urmatorii pasi:

- se va intocmi un proces verbal intre Client si Curier in care se vor mentiona deteriorarile si daca este posibil Clientul va realiza si fotografii in prezenta curierului;
- se va solicita de catre Client si obtine acceptul scris (email/sms) de la Vanzator ca acesta este de acord sa repare/inlocuiasca produsul si in caz de deteriorare a produsului sub ambalaj va repara/inlocui produsul/componenta cu probleme;
- Clientul va face poze si va trimite imagini cu deteriorarile, in termen de 24 de ore de la receptie, impreuna cu solicitarile sale scrise; transmiterile ulterioare nu vor fi aceptate.

In cazul in care la desfacerea coletelor se constata de catre Client ca acestea sunt incomplete/prezinta una sau mai multe defectiuni/deteriorari, sau are nemultumiri referitoare la materialele din care este realizat produsul si/sau culorile/nuantele acestuia, Clientul va anunta Vanzatorul in scris pe email, cu detalii, atasand foto/video. Verificarea produselor receptionate trebuie facuta in termen de 24 de ore de la receptie si anuntarea Vanzatorului se va face in termen de 24 de ore, reclamatiile ulterioare pe aceste spete nu vor fi acceptate. 

11. GARANTIA PRODUSELOR

Toate produsele comercializate de catre site-ul mobilasignal.ro, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalaj propriu si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Unele dintre produse s-ar putea sa fie trecute in categoria de produse resigilate, in pagina de prezentare a fiecarui produs fiind trecut explicit motivul resigilarii produsului.

Toate produsele vandute si livrate sunt insotite de certificatul de garantie. Certificatul de garantie contine instrunctiunile generale de utilizare si conditiile de garantie.

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii, pe adresa office@mobilasignal.ro

 

. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Cumparatorul are obligatia de a pastra certificatul de garantie si factura fiscala. In cazul aparitiei unei defectiuni, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garantie este singurul document care atesta dreptul la garantie si care va fi prezentat impreuna cu factura fiscala si dovada platii (chitanta, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei Bunului.

Garantia Bunurilor, care beneficiaza de Certificatul de Garantie emis de ARTIM SELECT GROUP SRL, se solutioneaza la adresa adresa office@mobilasignal.ro

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.

12. CONDIȚIILE GENERALE DE RETURNARE

Conform legislației din România consumatorul poate returna produsele cumpărate de pe mobilasignal.ro în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fără a fi invocat vreun motiv și fără a suporta alte costuri cu exceptia costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice (OG 130/2000 Art 2 (1) lit. b).

Renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului va fi comunicat la adresa : office@mobilasignal.ro

 

În 48 h de la receptionarea email-ului dvs, un operator va confirma primirea cererii, astfel, doar aceste notificări scrise sunt luate în considerare. Cererile de retur înregistrate după 14 zile calendaristice, nu sunt preluate de operatorii societății, fiind considerate nule.

Produsele trebuie returnate în aceeasi stare în care au fost livrate și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate. Ambalajul nu trebuie să prezinte deteriorări sau urme ale altor corpuri străine (ex: scoch).

Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi vândut ca și produs nou, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul. În cazul unui refuz, costurile de transport tur-retur cad în sarcina expeditorului.

Produsele de tip mobilier ce sunt asamblate de catre cumparator pot fi returnate doar cu toate piesele aferente, si fara defecte sau semne rezultate din manipulare si montare. Scaunele ce necesita montaj pot fi returnate fara a avea defectiuni fizice sau zgarieturi provocate de montarea incorecta. Ne rezervam dreptul de a solicita si retine contravaloarea daunelor rezultate din manipulare incorecta.

Produsele efectuate la comandă speciala nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime, lațime, înălțime, diametru, culoare, tip de cristal, material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard, conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

Fotografiati produsul ambalat și ne transmiteti doar pe email imaginile care confirmă ca produsul este pregătit pentru ridicare de către curier. 

Transport produselor returnate cade in sarcina cumparatorului.

Rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
 

Adresa de livrare marfa retur.

ARTIM SELECT GROUP SRL

Str. Aviatorilor Nr. 1, Timisoara, Jud. Timis

Tel: 0770.705.452

 

RETURUL PRODUSELOR CU DEFECT

 

Dacă returnați un produs care prezintă un defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament (eceptand taxa de retur).

Dacă produsul returnat prezintă orice alte defecte față de cele sesizate în formularul de retur (exemplu: are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgarieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă), ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produselor sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.

Atenție: Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de returnare afişat în pagina de prezentare a produsului, nu mai pot fi returnate. În această situaţie defectele semnalate vor fi soluţionate în conformitate cu termenii şi condiţiile înscrise în Certificatul de Garanție al produselor.

Nu constituie defecte ale produselor nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului. Returul produselor în baza acestor motive nu este scutit de taxa de retur.

Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră:

Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

*La recepția produsului returnat se întocmește un proces verbal de constatare și se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuării valorii produselor (dacă este cazul).

RECOMANDĂRI DE AMBALARE

Pentru a proteja produsul pe durata transportului va recomandam să țineți cont de următoarele indicații de ambalare:

AMBALAREA PRODUSELOR DE MOBILIER

Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.

AMBALAREA PRODUSELOR DE ILUMINAT

Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.

AMBALAREA PRODUSELOR DIN CATEGORIA DECORAȚIUNI

Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora atât la interior cât şi la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.

AMBALAREA FOTOLIILOR, CANAPELELOR ȘI A COLȚARELOR

Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în folie strech pentru protejarea produsului împotriva prafului și folie cu bule pentru protejarea produselor împotriva eventualelor deteriorări datorate manipulării la transport.

 

Produsele primite defecte sau cu informaţii inexacte afișate de site/transmise de ARTIM SELECT GROUP SRL:

În eventualitatea în care produsul achiziţionat prezintă vicii de fabricaţie sau este listat pe site cu informaţii inexacte/se ofera informatii inexacte, acesta va fi înlocuit in cel mai scurt timp cu un produs nou, identic sau similar, cu condiţia notificării în scris a ARTIM GROUP imediat dupa receptia produsului (in termen de 24 de ore ).
În cazul în care nu este posibila înlocuirea bunului cu un altul, se va returna produsul de catre Cumparator si Vanzatorul va rambursa contravaloarea bunului.

Inlocuirea rapida a unui produs cu defectiuni sau care nu corespunde caracteristicilor de pe site este valabila doar in situatia in care produsul este in stocul ARTIM SELECT GROUP SRL iar clientul opteaza pentru varianta standard de punere a produsului la dispozitie de catre ARTIM SELECT GROUP SRL, respectiv, ridicarea produsului de catre client din punctele de ridicare ARTIM SELECT GROUP. Daca produsul nu este in stoc, clientul poate opta pentru a astepta un produs nou, cu un termen de asteptare similar unei comenzi noi, acesta fiindu-i livrat dupa ce a returnat produsul reclamat, sau il poate returna si solicita contravaloarea acestuia sau il poate repara si vanzatorul sa ii plateasca reparatia sub forma de reducere oferita la produs, dupa ce anterior s-au inteles asupra contravalorii reparatiei.

*In cazul in care clientul refuza fara motiv real receptia primei comenzi, urmatoarele comenzi ii vor fi livrate doar cu achitarea in avans a intregii valori a comenzii si a costurilor de livrare / manipulare.

 

Strict interzise pentru produsele din toate categoriile:

- dezambalarea produselor cu utilizarea de obiecte tăioase sau dure;
- tăierea sau zgârierea materialelor;
- frecarea de alte suprafețe sau frecarea cu soluții de curățare abrazive; -amplasarea produselor în medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum și în medii cu variații de temperatură;
- așezarea produsului lângă surse de căldură la mai putin de 1m;
- utilizarea produselor de curățare care conțin acizi, petrol, gaz, detergenți, solvenți chimici sau alcool dezhidratarea pielii (fără hidratare pielea se usucă și crapă); udarea produselor (Curățarea se va face cu o cârpă ușor umezită într-o soluție de apă cu săpun -50% apă, 50% săpun lichid pH neutru, apoi se sterge imediat cu o cârpă uscată);
- împingerea mobilierului (mobilierul demontabil trebuie demontat);
- roluirea, îndoirea sau curbarea saltelelor la transport și manipulare;
- folosirea mobilierului în alt scop decât cel pentru care a fost proiectat.

Instrucțiuni privind utilizarea și întreținerea mobilierului tapițat si a paturilor:

Pentru prelungirea duratei de utilizare a canapelei, fotoliului sau patului tau, nu săriti, nu va aruncati, nu va așezati pe brațe, pe cadrul patului, direct pe lamelele somierei fara a utiliza salteaua, nu trageti de perne, nu împingeti.
La montarea picioarelor canapelei, canapeaua se va așeza pe spate, se vor strânge ferm picioarele, apoi se va așeza canapeaua în poziția ei normala, prin ridicare.

Cum se intretin tapiteriile, indiferent de produs:

Canapeaua se sterge cu o cârpă moale uscată (pielea) sau cu o perie de haine (stofa); se va hidra pielea o data la 2 luni cu soluții dedicate care au fost testate initial pe portiuni mici, in spatele canapelei nu se vor expune produsele direct la radiații solare; după ce ai probat soluția de curățare, curăța fără să utilizezi frecarea prin trecere ușoara cu cârpa; urmele de murdărie, lichide, grăsimi corporale se șterg întâi cu o cârpă uscată apoi cu soluția descrisă mai sus; urmele de gumă de mestecat se îndepărtează prin frecare usoara cu cuburi de gheață puse într-un săculeț de nylon; tapițeriile de stofă și husele se pot curăța doar chimic, în centre specializate; saltelele se răsucesc în același plan în fiecare lună, iar la 6 luni se întorc pe cealaltă față. Excepție fac saltelele proiectate pentru a fi utilizate pe o singură parte, care se vor răsuci lunar în același plan; recomandam așezarea saltelelor pe somiere cu lamele elastice sau tapițate care să permită aerisirea.

 

NU POT FI CONSIDERATE RECLAMATII VALIDE SI TEMEINICE

- diferentele in plus sau in minus de pana la 3 cm la saltele, canapele, fotolii, coltare, sezlonguri, aceasta toleranta fiind considerata normala de catre producator in cadrul procesului de productie;
- diferentele de culoare si material la produse identice ca design si functii, deoarece pot fi realizate cu materiale din loturi diferite, daca acestea au fost semnalate ulterior zilei de receptie a produsului;
- tasarea componentelor tapitate deoarece tasarea usoara este un proces normal ce apare datorita utilizarii;
- matuirea materialului aparuta pe durata utilizarii;
- rupea materialului sau cusaturiI intr-un singur loc, pe o portiune mica a unui produs, daca pe restul produsului acesta este intact; materialul, ata si procesul de coasere la un produs este unitar, se folosesc aceleasi materiale si aceeasi metoda de coasere; daca materialul sau ata cedeaza intr-un singur loc, inseamna ca acolo a fost suprasolicitat in mod excesiv pe timpul utilizarii;
- valurirea utilizarii a materialelor de tapiterie de pe produse;
- produsele rupte, sparte, zgariate, ciobite, dupa ce au fost receptionate si nu a fost facuta vreo sesizare scrisa in termen de 24 de ore de la receptie.

13. CONCILIERE

In cazul in care aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura cu manager Operatiuni : office@mobilasignal.ro